top of page

הדברים הטובים ביותר בברלין בזמן הכריסטמס


סנטה קלאוס במפגן אהבה
באהבה מסנטה

להגיע לברלין דווקא עכשיו? כשהטמפרטורות מגיעות אל מתחת לאפס? בוודאי !

לקראת סוף נובמבר ועד תחילת ינואר ברלין מוציאה מהבוידעם את שמלת החג שלה, שמה פודרה ונצנצים והיא כולה מוארת וזוהרת רק לכבודכם (:


חג המולד הוא אחת התקופות הקסומות ביותר לבקר בהן בברלין: בין אם זה ללגום מהגלו ווין (Glühwein) תוך כדי שאתם מטיילים ברחובות המוארים או להחליק במגלשת הקרח בפוטסדאמר פלאץ או לקנח בתפו"א ממולא בקרם שמנת באחד השווקים - זו התקופה להיות בה בברלין.


עם שווקי חג מולד הפזורים בכל רחבי העיר ורחובות מוארים ומנצנצים, ברלין היא מקום קסום לביקור בעונת החגים והנה רשימה של 6 הדברים שאסור לכם לפספס פה:



1. חווית שווקי חג המולד

תיירים בכניסה לשוק חג המולד בז'נדרמנמרקט
אין כמו שוק חג מולד

בכל שנה כ-60 שווקים פזורים ברחבי העיר וחלקם אף מציעים מגוון של נושאים שונים המתאימים לכל סוגי המבקרים כמו שוק בסגנון ימי הביניים, שוק בסגנון נורדי, שוק לונה פארק ועוד. בשווקים תוכלו לטעום מהמאכלים המאפיינים של התקופה כמו ערמונים קלויים, שקדים מסוכרים, לבקוכן (Lebkuchen), נקניקיות בכל הגדלים והצבעים וכמובן חג המולד הוא לא חג אם לא שתיתם מהגלו ויין המפורסם (Glühwein) משקה חם מיין אדום ופירות המבושל עם מקלות קינמון בתוספת ליקר.


למי שרוצה לחסוך לעצמו את כאב הראש מלתכנן ולבדוק איזה שוק הכי שווה ביקור, יכול פשוט להצטרף לסיור שלנו בין שווקי חג המולד הכי מיוחדים בברלין. ליתר פרטים - לחצו כאן.


משקה גלו ויין עם מקלות קינמון
לגימה אחת מהמשקה הזה והחג נראה אחרת לגמרי


2. להחליק על הקרח בפוטסדאמר פלאץ

החלקה על הקרח בפוטסדאמר פלאץ
פוטסדאמר פלאץ - ציון דרך אדריכלי

לרומנטיקנים שביניכם, אין כמו להחליק יד ביד על אחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר בברלין בתקופה הזו בשנה.

ותוסיפו לזה את החלק הכי טוב - זה בחינם ! אחרי זה תעלו על מגלשת הקרח בגובה 12 מטרים - והרי לכם חוויה מרעננת.




3. פנקו את עצמכם בקומה השישית בקה.דה.ווה.

חנות הכלבו קה.דה.ווה
חנות הכלבו האייקונית של ברלין

חנות הכלבו קה.דה.ווה (KaDeWe) היא אחת הגדולות מסוגה באירופה ומשתרעת על פני שטח של 60 אלף מ"ר. 8 קומות של חנויות יוקרה ואין מותג שלא תוכלו למצוא בה: פראדה, גוצ'י, איב סן לורן, קרטייה, רולקס, טיפאני אנד קו ועוד רבים אחרים. כ-50 אלף איש מבקרים בה כל יום והיא ידועה במיוחד במחלקה הקולינרית שלה הנמצאת בקומה השישית ובה למעלה מ-34 אלף סוגי מזון בינלאומיים. טעימה במיוחד עוגת השוקולד - קונצ'רטו עליה מגרדים זהב אמיתי או לחילופין קציצת המבורגר 250 גרם מהמקום הנקרא ניו בורגר (New Burger) ההמבורגר הכי טוב בברלין, אתם תודו לי אח"כ.




4. לכו לבקר בגן הבוטני של ברלין

הגן הבוטני בברלין
תצוגת תכלית לכל המשפחה

החל מ-19 בנובמבר ועד ה-9 בינואר הגן הבוטני של ברלין פותח את שעריו ומזמין אתכם לחוויה לילית קסומה בין הגנים המוארים שלו. 150 אלף מבקרים ביקרו בו בשנת 2019 והביקורות משבחות את הפורמט המטורף הזה המשלב אמנות אור עם מוסיקה. למעלה מעשרה חודשים ויותר מ-300 עובדים היו מעורבים בתכנון היצירה בגן, לכן הצטיידו במצלמות כי אתם הולכים להנות מחגיגת צבעים מושלמת.


מחיר כרטיס למבוגר (מגיל 15) 18€ | ילדים (6-14) 15.50€ | כרטיס משפחתי (5 אנשים) 55€ | סטודנטים, פנסיונרים 15.50€

להזמנת כרטיסים - לחצו כאן




5. לחגוג את הסילבסטר, ברלין סטייל

מסיבת-הסילבסטר-בברלין-בשער-ברנדנבורג

בסוף כל חג מולד מגיע גם מסיבת השנה החדשה - הסילבסטר.

החגיגה הגדולה והמוטרפת ביותר מתקיימת בשער ברנדנבורג - הופעות חיות, DJs מכל העולם וכמובן מופע זיקוקים צבעוני ומושקע במיוחד. הכניסה למסיבה היא בחינם ומכיוון שכך, אני ממליץ לכם להגיע מוקדם ככל האפשר ולתפוס מקום, הברלינאים מתחילים להגיע כבר מהשעה 10.00 בבוקר (:


6. עוד מקום אלטרנטיבי ומיוחד לגנוב בו את הנשיקה המסורתית בחצות, הוא מתחת לגשר אוברבאום (Oberbaumbrücke).

מיקום מטורף על נהר השפרה ממנו ניתן להנות מהנוף של ברלין בחצות.

גשר-אוברבאום-בברלין
הנשיקה בחצות מעולם לא נראתה טוב יותר

לסיכום, אחרי שנה של עבודה קשה, מגיע לכם זמן פינוק בברלין. אז תארזו את המעיל ששוכב לכם סתם בארון, קנו כרטיס טיסה ובואו לחגוג את השנה החדשה - ברלין סטייל. ואם ישאלו אתכם למה? אז תענו - ככה!


לטיולים ומסלולים בקרו באתר: https://www.amirinberlin.com/

עקבו אחרינו בפייסבוק: https://www.facebook.com/amirinberlin






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page