top of page

המקומות הטובים ביותר לצפות בפריחת הדובדבן בברלין

עונת פריחת הדובדבן מתחילה בברלין באביב. פרחונים תוססים ורודים לבנים המאירים את העיר כולה.

הנה רשימה של המקומות הטובים ביותר לצפות בפריחת הדובדבן בברלין.


פריחת-הדובדבן-בברלין
בברלין ניכר 4 עונות, והאביב זו אחת העונות היפות בעיר

מדי שנה בשכונת פרנצלאואר ברג ברחוב ריקה שטראסה מאות פרחונים ורודים מותחים את העלים העדינים שלהם לאוויר האביב. בשכונה תמצאו גם את בית הכנסת הקרוי על שם הרחוב שנחשב לאחד היפים בברלין עם למעלה מ-1800 מקומות ישיבה למתפללים, שלא נהרס בליל הבדולח ואף במהלך מלחמת העולם השניה ובו מתקיימים רוב הופעות האמנים הישראלים המתארחים בעיר. ההופעה האחרונה שראיתי בו היתה של מרינה מקסימיליאן המופלאה ❣️


2. במקום בו נפגשים רובע טרפטוב + קרויצברג + נויקלן היכן שרק התעלה מפרידה ביניהם, הכל פורח לבן. בימים יפים מומלץ מאוד לקחת סירה ולשוט לאורך התעלה - התצפית בפריחת הדובדבן טובה יותר.


3. אחת האטרקציות הטבעיות הבודדות בברלין נמצאת בויקטוריה פארק בקרויצברג. הכל מתעורר לחיים שם עם תחילת האביב: הירוק הרענן והבוהק מנוקד בלבן, ורוד ואפילו צהוב.


פריחת-עץ-הדובדבן-פארק-ויקטוריה-קרויצברג-ברלין
ויקטוריה פארק: בימים יפים בקבוק יין, כמה גבינות מסריחות ויש לכם דייט מהסרטים

4. רחוב ברגמן במרינגדאם, קרויצברג אולי פריחת הדובדבן היפה ביותר. והאזור הזה הוא גם אחד המקומות אולי הטובים ביותר לקניות ואוכל. ברחוב ברגמן תמצאו גם את בית הקפה של סינתיה ברקומיז עם עוגות הגבינה הכי טובים בעיר!


5. גני העולם בברלין, הוא פארק בגודל של כ-10 דונם שבא לתת במה לאמנות הגינה הבינלאומית מאסיה, דרך המזרח התיכון ועד לאירופה. בפארק תמצאו את הגן הסיני, היפני, הקוריאני, האוריינטלי, הנוצרי, היהודי, האיטלקי והאנגלי.

 

בנוסף, במקום ישנם גם מגוון רחב של יצירות אמנות שיתנו לכם ככה השקפה שונה בכל הקשור לנוף עירוני.

 

כמו-כן, גני העולם הם בילוי לכל המשפחה וניתן למצוא שם גם אטרקציות לילדים כמו רכבת הרים, מבוך, בריכת השפרצות ועוד. ואם לבקר שם אז עם תחילת האביב וכמובן בגן האסייתי שבו פורחים עצי הדובדבן במלוא אונם.


גני-העולם-ברלין
גני העולם בברלין, אמנות הגינה במיטבה

6. באגם ליצנזה ברובע שרלוטנבורג פריחת הדובדבן מופיעה על כרי דשא ירוקים ועצים שהעלים שלהם טריים ועסיסיים.

מסביב לאגם תמצאו שבילי הליכה או/ו רכיבה על אופניים, תוכלו גם לשחק טניס שולחן או להתאמן על ציוד הספורט ואפילו תמצאו שם מגרש משחקים לקטנטנים. כמו-כן בית קפה נחמד עם גלידה טובה ומתוקה. מה צריך יותר מזה ביום שמשי ואביבי?..


פריחת-הדובדבן-באגם-ליצנזה-ברלין
אגם ליצנזה ברובע שרלוטנבורג באביב, אין יפה מזה

לסיכום, ברלין בכל עונות השנה מציעה מגוון של אטרקציות לכל המשפחה. וגם אנחנו כמובן תמיד נשמח לארח אתכם בטיולים שלנו. לפרטים והרשמה - לחצו כאן


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page