top of page

איך נכנסים לברגהיין? הנה התשובה


אנשים-רוקדים-במועדון-בברלין
החיים יפים יותר מבפנים

לא קל להיכנס למועדונים של ברלין! זה ידוע ואת האמת אני כבר לא יכול לשמוע יותר שאנשים מספרים לי שעמדו שעה בתור ובסוף לא הכניסו אותם. חברים, תתעוררו על החיים שלכם, אם אתם מגיעים לבושים כמו אבא של חבר, אל תתפלאו שאתם לא נכנסים לשום מקום בעיר. המועדונים בברלין טובים, טובים מאוד אפילו ויש הרבה אגדות על מה שקורה בפנים, לא כל האגדות נכונות כמובן, אבל חלקן כן. הנה כמה טיפים שהכנתי עבורכם.

כמה ברצינות אתם תקחו אותם? זה כבר תלוי בכם ועד כמה אתם רוצים להיכנס פנימה.



שחור שחור ועוד קצת שחור

קוד-לבוש-למועדונים-בברלין
שחור נשאר צבע הטרנד של ברלין

אחד הטיפים הראשונים זה פשוט ללבוש שחור. וזה לא בגלל שזה כביכול מגניב, שחור הוא הצבע המועדף על האומללות העירונית, כלומר קשה לראות על השחור את סימני היום והלילה שעברו עליכם. מה גם ששחור זה עניין של שימושיות וגם עניין של סגנון. זכרו שיש להתלבש כאילו אתם חלק מהסצינה הברלינאית, כאילו אתם באמת רוצים להשתתף...


אל תתלבשו מגניב מדי כי לפעמים קורה שזה כאילו לובש אותך במקום שאתה לובש את זה...מבינים למה אני מתכוון?

בואו, אתם לא בילי אייליש, אז אל תנסו להראות כמוה. אופנה מהודרת יכולה להפוך במהירות לקרנבל רע של צבעים. לכן זכרו להתלבש פשוט יחסית אבל עם טוויסט. כי אם אתם לבושים למופת מדי או מעוצב מדי ויוצא שהתלבושת חשובה יותר מהאירוע אז זה סותר את מה שקורה בפנים: אנרגיה, ריקוד, התרגשות.


מה עובד: חולצות עור עם גרביונים וחגורות, חולצות רשת, טייצים מגניבים, תחתוני עור, נעלי סניקרס.

אם אין לכם את הציוד הנכון, אל דאגה, הנה שתי חנויות שבהן תוכלו להתארגן למסיבה של היום בערב:

חנות ההפתעות - Überraschungsparadies חנות המתמחה לביגוד מסיבות.

ברונוס ברלין - Brunos Berlin חנות לגברים הכוללת מביגוד ועד אביזרים.. והמבין יבין (:


דברים שלא עובדים: אפודה, שרשראות פנינים, נעליים עם הדפס פרחוני משהו, לא תחפושות או אביזרים לתחפושות, לא ג'ינסים ולא נעלי אלגנט.


בנוסף, אין מראות במועדונים של ברלין כי אנשים לא צריכים לדאוג לגבי המראה שלהם, המוטו הוא פשוט לשחרר וליהנות.

ועוד נקודה חשובה, אל תגיעו שיכורים. אף אחד לא אוהב שמתנדנדים עליו ובטח ובטח שמקיאים עליו. שלא תבינו לא נכון, אנשים שותים במועדונים של ברלין וגם צורכים חומרים אחרים אבל זה לא אומר שצריך להגיע ככה, כבר מתודלק.



כשעומדים בתור מתנהגים למופת

אצבע-משולשת-לגרמניה
קצת תרבות בבקשה

אני לא מאמין שעדיין צריך לומר זאת אבל חברים תתנהגו בבקשה כמו שצריך. התור בכניסה למועדון כזה או אחר יכול לפעמים להיות גם של 40 דקות ואף יותר מזה. לא לדחוף, לא לקלל, לא לנסות לעקוף אף אחד, זה לא יעזור.


כמו-כן, אל תעשו סלפי אף פעם בכניסה למועדונים בברלין כי זה יעלה מעט חשד שהנה חבורת מתלהבים והרי יש איסור צילום בתוך המועדונים אז מה אנשים בכניסה צריכים לחשוב כשאתם עושים לפתע איזה 1000 סלפיז לפני הכניסה?.

תזכרו, מי שבחוץ מתלהב בקולי קולות לא נכנס פנימה.


רכילות קפה בתור אינה הכרחית, שוב זה לא אומר שתצטרכו לבהות ברצפה בדיכאון ולהמתין בשתיקה עד שישלחו אתכם הביתה. אפשר לשוחח אבל תשתדלו שזה יהיה מתורבת, אין צורך להיות ליצן החצר ולבדר עכשיו את כל התור.


אל תהיו הטרונורמטיביים מדי - אושר הטרוסקסואלי. בואו, להטרוסקסואלים מותר כמובן לצאת לבלות בכל המועדונים בברלין אבל, אל תשכחו שליין המסיבות של ברלין יצא מהרעיון של מסיבות לגברים בלבד. המיניות הנורמטיבית היא דווקא החריגה עבור מבקרים רבים במועדונים או לפחות נתפסת כאופציה אחת מיני רבות. זו אחת הסיבות שלמועדונים של ברלין יצא שם כזה טוב בכל הקשור למסיבות הנועזות, וזה בלשון המעטה, כי כאן אנשים יכולים לחיות את זה ועם זה.

כי מה שאף אחד לא צריך במועדונים בברלין זה דעות קדומות שנמצאות בכל מועדון אחר בשאר העולם.


לסיכום:

המועדונים בברלין מיוחדים. לחלקם תיכנסו בקלות יותר ובחלקם תישלחו חזרה על עקבותיכם.

הדבר החשוב מכל זה היו והישארו רגועים. לא הצליח לכם הפעם הזו נסו שוב בפעם הבאה.

לרשימת המועדונים והברים הכי הכי בברלין - לחצו כאן


לטיולים ומסלולים בקרו באתר: https://www.amirinberlin.com/

עקבו אחרינו בפייסבוק: https://www.facebook.com/amirinberlin


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page