top of page

ברלין עם ילדים

"לצאת לחופשה עם ילדים זו לא חופשה" - אמר לי פעם תייר שפגשתי באחד הסיורים. אבל אם לומר את האמת זו אולי לא חופשה רומנטית אבל זו בהחלט יכולה להיות חופשה מטריפה, וברלין זו אחת הערים שדווקא מאוד מתאימה לכך. שפע של אפשרויות המשלבות פאן עם חינוך תוכלו למצוא בחופשתכם הבאה בברלין. להלן חלק ממה שיחכה לכם כאן:


ג'אמפ האוס ברלין - Jump House Berlin

אטרקציות לילדים בברלין
גם ילדים נהנים בברלין

הוא המקום הגדול ביותר בכל גרמניה בכל הקשור לקפיצות בטרמפולינה. יותר מ-4000 מ"ר עם למעלה מ-120 טרמפולינות בעשרה חדרים שונים יש במקום הזה. שילוב של טרמפולינות רגילות עם כדורסל קפיצות, קיר טיפוס והלהיט החדש סקיי נינג'ה יוציאו מהילדים אנרגיות מטורפות. פתוח כל ימות השבוע למעט בימי שני.



ברג וורק ברלין - BergWerk

אטרקציות אקסטרים בברלין
נינג'ה ישראל דווקא בברלין

עכשיו שהתוכנית המצליחה של הקיץ היא נינג'ה ישראל כל אחד רוצה לחוות ולהיות הנינג'ה הבא. והמקום הזה הוא בדיוק זה. פארק הטיפוס המקורה הגדול ביותר באירופה! מגרש המשחקים האולטימטיבי לילדים ולמבוגרים כאחד. המקום מציע מגוון של מכשולים לקטנים ולגדולים ובכל הרמות. מה שיפה במקום שהוא מנותק ממזג האויר שיכול להיות מעט משוגע בברלין, ככה שכל יום מתאים להפוך ולהיות נינג'ה (:



טרופיקל איילנד - Tropical Islands

טרופיקל איילנד
לונה גל וממדיון ביחד

הכניסה לאתר Tropical Islands לא בדיוק מלהיבה, אבל אל תיתנו לה להטעות אתכם. בתוך הכיפה הענקית ששימשה האנגר מטוסים, כ-60 קילומטר דרומית לברלין, נמצא פארק המים הגדול ביותר באירופה. הפארק משתרע על פני 66 אלף מ"ר, שהם כשמונה מגרשי כדורגל, והוא כולל חופים, לגונות ואף יער טרופי מהפנט, המציע לתיירים ולמקומיים ליהנות מחופשה קיצית טרופית לאורך כל חודשי השנה, גם בחורף הקר.

אטרקציה לכל המשפחה.

למעוניינים אנו עורכים הסעות הלוך ושוב.



מוזיאון הטבע - The Natural History Museum

מוזיאון המדע והטבע בברלין
טריסטיאן הדינוזאור במלוא הדרו

מוזיאון ההסטוריה של הטבע והמדע בברלין קיבל לא מזמן בידיים פתוחות לרווחה את טריסטיאן - הדינוזאור מסוג טירנוזאורוס רקס המשומר במצב הטוב ביותר בעולם. גובהו 12 מטרים והוא היחיד מסוגו שמוצג באירופה !

איפה? Invalidenstraße 43, Berlin

מחיר - 8 אירו

שלישי עד שישי 09.30 - 18.00

שבת וראשון 10.00 - 18.00



גן החיות - Zoologischer Garten

גן החיות בברלין
היפו בזמן ארוחת הצהריים

גן החיות בברלין הוא אחד העתיקים והגדולים בעולם. עם למעלה מ-20,000 אלף חיות ויותר מ-1,700 מיני חיות.

פתוח כל יום כל השנה ומאוד מומלץ. ליתר פרטים בלינק הבא: גן החיות - צואולוגישר גרטן



לגו לנד - Legoland

לגו לנד ברלין
הג'ירף מלגו הגבוה ביותר בגרמניה

אחד משלושת המתקנים המקוריים בעולם. חוויה נפלאה לילדים מגיל 3-10. שבעה אגפים של הרפתקאות ביצירה עם לגו. המקום נמצא במרכז סוני בפוטסדאמר פלאץ. ליתר פרטים - לגו לנד



תכנית משפחתית בין תרבותית בפורום הומבולדט

תכנית-משפחתית-בין-תרבותית-בפורום-הומבולדט
מסע צבעוני מסביב לעולם בפורום הומבולדט

פורום הומבולדט מציע תכנית נרחבת למשפחות ובעיקר לילדים. בחגים ובימי ראשון יכולים המבקרים הצעירים והוריהם לקחת חלק בסיורים אינטראקטיביים, קריאה וסדנאות יצירה. הנושאים כולם בין תרבותיים ומגוונים מאוד. מסע צבעוני מסביב לעולם. ליתר פרטים לחצו כאן






לטיולים ומסלולים בקרו באתר: https://www.amirinberlin.com/

עקבו אחרינו בפייסבוק: https://www.facebook.com/amirinberlin


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page