top of page

מלונות הבוטיק הכי מטריפים בברלין

במהלך השנים, נתנו לכם שפע של טיפים על איך לעשות את ברלין בתקציב נמוך.

הפעם אנחנו נתרכז במלונות הבוטיק המדהימים ביותר בעיר שלנו. בין אם אתם מרגישים כמו הזוג נתניהו או שבא לכם לפזר על החבר/ה או מישהו סתם שאל אתכם אם אתם מכירים מלון ככה ברמה להתפנק עליו, זה הבלוג בשבילכם:


25 HOURS HOTEL

25 hours hotel
ג'ונגל עירוני במיטבו | הכניסה למלון

מלון 25 שעות ב ביקיני ברלין הוא חלק מרשת בינלאומית של בתי מלון מעוצבים. המלון הנמצא במערב העיר והוא שובב, ועונה להגדרה חדשה של המושג ג'ונגל עירוני דלוקס. חדרי האירוח המפוארים מוקפים במתקנים נהדרים רבים כגון סאונה, חדר כושר, חנות עם גאדג'טים מטריפים, בר ומסעדה, ואפילו המאפייה שלהם היא משהו משהו. התכונה הטובה ביותר שלהם - תצוגה ישירה של גן החיות בברלין.


25hours Hotel Berlin, Budapester Str. 40, 10787 Berlin Charlottenburg


PROVOCATEUR

בית המלון פרובקטור בברלין
להתפרע כמו שתמיד רציתם

פרובוקטור זה מלון בוטיק שפונה לכל החושים. האסתטיקה של החדרים המפוארים במלון מעוצבים כמו בפריז של שנות העשרים ומתאימה באופן מושלם לרוח ההידוניסטית של ברלין כיום. ישנם מעל ל-50 חדרים מפתים במיוחד וכל אחד מהם הוא מיוחד במינו וסוג של השראה שיתן למתארחים במלון באמת להירגע.


Provocateur Berlin, Brandenburgische Straße 21, Berlin Wilmersdorf


HOTEL ZOO

מלון הזו בברלין
ררררררררר

המלון ממוקם ממש בכניסה לשער הפרטי שלנו לשפע הנצחי של השאנז אליזה של ברלין הלא היא שדרת הקודאם. מלון מפואר זה עם 130 החדרים שלו ו- 14 הסוויטות אינו זר במושגים של שירות משובח ונוחות מהגבוהים ביותר באירופה. לבניין האלגנטי שבו המלון ממוקם יש היסטוריה של מעל 120 שנים. להתפנק..להתפנק..להתפנק..


Hotel Zoo Berlin, Kurfuerstendamm 25, Berlin Charlottenburg


DAS STUE

מלון הסטו בברלין
להתפנק להתפנק להתפנק

יוקרה טהורה הקרובה לפארק הגדול ביותר של ברלין, הטיר גרטן. דאס סטו יספק גם את האורחים התובעניים ביותר המבקשים יוקרה עם ריהוט בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כולל ספא, מסעדות, תקרות גבוהות של 5 מטרים. כדי להפוך את החוויה עוד יותר ייחודית, דאס סטו מזמין את אורחיו לעתים קרובות להופעות חיות של מוסיקה בבר שלהם.


SO/ Berlin Das Stue, Drakestraße 1, 10787 Berlin Tiergarten



GORKI APARTMENTS

דירות גורקי ברלין
אלגנטי עם טוויסט

מלון גורקי אפארטמנטס הוא בית מגורים קסום בעיצוב רטרו מיוחד הממוקם בלב ברלין. כל הדירות והפנטהאוזים שלהם מאוד אלגנטיים וקלאסיים. החדרים המפוארים מכילים שפע של אופי. ובאופן אישי, אני לא יכול להתגבר על העובדה של כמה מסקרן ומשעשע הלוגו שלהם - שפם מרשים של גורקי זה לא משהו שהייתי מזהה עם מלון פאר לפני כן.


Gorki Apartments, Weinbergsweg 25, Berlin Mitte



BRILLIANT APARTMENTS

דירות בריליאנט ברלין
פינוק לכל המשפחה

השם אומר פשוט הכל! אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, למלון ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. פנים החדרים מלא באלמנטים צבעוניים, מודרניים ומסוגננים, אבל עדיין בצורה אינה מכבידה ונעימה לעין . המיקום ב פרנצלאואר ברג שהוא בהחלט אחד המקומות היפים בברלין, עושה את זה כנקודת התחלה מצוינת לחקור את העיר.


Brilliant Apartments, Oderberger Straße 38, Berlin Prenzlauer Berg 




URBNDREAMS

אורבן דרימז ברלין
מלון אורגני

אורבן דרימס מזמינים אתכם אל לב שכונת פרנצלאואר ברג, שם הם מחכים לכם עם שתי דירות יוקרה - "ג'ונגל אורבן" ו"אריגת יער ". שתיהן באות עם תוספות מתוקות כגון קפה חינם ומקלחת גשם, מעוצבים להפליא עם הרבה אלמנטים המקרבים אתכם לטבע - הן מבחינה אסתטית והן מבחינה אידיאולוגית, שכן החללים מרוהטים בחומרים אורגניים.


urbndreams, Christburgerstraße 42, 10405 Berlin




MICHELBERGER HOTEL

מלון מישלברגר ברלין
מלון מסקרן מתוצרת שבדיה

כל ברלינאי וחובב ארכיטקטורה מזהה את הכניסה האיקונית למלון מישלברגר בוורשהאואר שטראסה - המקום צולם לעתים קרובות על ידי מקומיים ותיירים כאחד. החלק הפנימי של המלון מסקרן באותה מידה. כל חדר הוא נדיר - הסתכלו על התמונה הזו של אחד החדרים שלהם, שתוכנן על ידי האדריכל השבדי סיגורד לארסן ותבינו לבד ולזה תוסיפו פינוקים כמו סאונה, מטבח, אמבטיה ומקלחת גשם - כמובן.


Michelberger Hotel, Warschauer Straße 39/40, Berlin


לטיולים ומסלולים בקרו באתר: https://www.amirinberlin.com/

עקבו אחרינו בפייסבוק: https://www.facebook.com/amirinberlin



bottom of page