top of page

קר וגשום בברלין? לא נורא


רכבת-בגשם
הגרמנים בכלל טוענים שאין כזה דבר מזג אויר לא טוב - יש בגד לא נכון

בברלין יורדים בממוצע כ-106 ימי גשם בשנה. מה שאומר שיכול מאוד להיות שבביקור הבא שלכם בעיר איזה יום או יומיים יהיו גשומים, ומה שמשמח את העצים לאו דווקא מעלה חיוך על התיירים. אז הנה כמה טיפים לימים גשומים או קרירים במיוחד שאפשר לעשות בברלין ושהחיוך עדיין ישאר לכם מרוח על הפנים:



להירגע (ערומים) בספא

אישה עטופה במגבת בסאונה
פשוט להירגע

בברלין יש תרבות שנקראת FKK שזה ראשי תיבות של "תרבות הגוף החופשי" שמה שאתם צריכים להבין מזה שבגרמניה הקומוניסטית לאנשים לא הייתה בעיה עם עירום. ברלין של היום שמרה לעצמה מעט מהדי.אן.איי המזרחי שלה ועירום הוא חובה במקומות החמים האלה שאני ממליץ לפניכם:


הראשון הוא ליקוויד רום (Liquidrom) מקום נפלא להירגע בו. ספא בלב ברלין לא הרחק מפוטסדאמר פלאץ. הארכיטקטורה הייחודית של בניין הספא, פותחה על בסיס אוהל קרקס. במתחם ארבע סאונות בטמפרטורות שונות שהכניסה אליהן היא בעירום מוחלט ובריכת שחייה, שבה אתם יכולים לשמור על בגד הים שלכם עליכם, עם תכונה מיוחדת ובה מוסיקה תת מימית קלאסית או אלקטרונית. מופעי DJ שונים מתקיימים באופן קבוע. ​במקום גם טיפולי מסג' מהנים ומרגיעים ובר עם נשנושים כגון בייגל אבוקדו וסלט פירות לא מהעולם הזה. ​

במקום גם יש בריכה קטנה חיצונית מחוממת שכשיורד שלג בחוץ, דווקא מגניב לשבת בתוכה. מומלץ מאוד.


פתוח כל יום בין 09.00 - 01.00


המקום השני הוא למתקדמים ואני מדבר כמובן על ואבאלי (Vabali) מקום גרנדיוזי ואקזוטי שכל מילה נוספת פשוט מיותרת.

במתחם 10 סאונות שכל אחת מהן מציעה שילוב מאוזן של ארומתרפיה מרגיעה לטיפול בחושים. חוויה לכל הגוף.




הגן הבוטני תמיד שווה ביקור

הגן-הבוטני-ברלין
תמיד שווה ביקור, ובימים קרים אפילו יותר

בחממות הזכוכית שבגן תמיד יש טמפרטורה חמימה ונעימה. כאן תוכלו לברוח מהרעש של העיר וליהנות משקט ושלווה בטבע. גולת הכותרת היא ללא ספק החממה שהוקמה בשנת 1907 בגובה של 25 מטרים. זהו אחד הבתים הטרופיים הגדולים בעולם ועם ארכיטקטורת זכוכית ופלדה מהמרשימים של המאה ה-19. הצמחים במקום מחולקים לפי מוצא גיאוגרפי.

ואם הביקור שלכם זולג לערב אז תוכלו ליהנות גם מהקסם של גן חג המולד.

פתוח כל יום בין השעה 09.00 ועד 20.00 בערב. טיפ בונוס: כרטיס כניסה מ-17.00 בעלות של 3€ בלבד.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן




להתחמם על הקרח בברלין

להחליק-על-הקרח-עם-חברים-בברלין
אין יותר כיף מזה

בין אם בפנים או בחוץ, החלקה על הקרח זו חוויה מובטחת ומחממת במיוחד. הילדים יכולים להחליק והמבוגרים יכולים לחמם את עצמם עם כוס יין חם. הנה כמה מקומות בהם תוכלו להחליק בכיף:

  • צנר גן חורף (Zenner Wintergarten) עד סוף פברואר גן הבירה הופך למשטח החלקה מגניב. החל מ-3€.

  • הורסט-דוהם-וילמרסדורף (Horst-Dohm-Eisstadion Wilmersdorf) כניסה 3.30€. לזמני פעילות לחצו כאן

  • אייסבאן לנקויטץ (Eisbahn Lankwitz) ילדים 4€. מבוגר 7€. לפרטי הגעה לחצו כאן




גייםסטייט ברלין

גיים-סטייט-ברלין
גן עדן של משחקים לכל המשפחה

בגיים סטייט ברלין שנמצא בקניון ארקדן בפוטסדאמר פלאץ תוכלו להתחמם מלמעלה מ-70 מכונות על שטח של למעלה מ-1000 מטרים רבועים. ממכשירי ריקוד, לחישוקי כדורסל, לסימולטור גלישה, אופנועים, מכוניות, זריקת גרזנים ועוד..

פתוח כל יום מ-12.00-24.00 לפרטי הגעה לחצו כאן




מוזיאונים / גלריות, בברלין יש "רק" 180

מוזיאונים בברלין
המוזיאונים בברלין - כמעט בכל נושא וענין

בברלין ישנם מוזיאונים וגלריות שאני אישית ביליתי בהם שעות ואני לא מדבר רק על המפורסמים שבהם כמו הפרגמון, הטבע, הטכנולוגיה או ההיסטוריה. אני רוצה להציע לכם מוזיאונים מיוחדים שיטריפו לכם את הראש:


מוזיאון משחקי הוידאו הוא מוזיאון שבו תהיה לכם גישה לכל הקונסולות ההיסטוריות עם המשחקים המיתולוגיים המגניבים של פעם. הם לקחו את זה צעד אחד קדימה בכך שהם שיחזרו את האווירה של החדרים שבהם שיחקנו כשהיינו ילדים, עם המגזינים וכל החפצים ההם. לא תאמינו אבל לפני איזה חודש הם היו צריכים לגרור אותי החוצה בשעה 19.00 בערב כי לא יכולתי לעצור עד שלא ריסקתי את בוסר והצלתי את הנסיכה, כזה אני, אביר ורומנטיקן חסר תקנה (:


מוזיאון מעניין נוסף הוא מוזיאון הריגול, על פניו הוא לא ממש מרגש אבל למי שיתחיל לחקור אותו יגלה שהוא טומן בחובו המון חידות, אתגרים ויש בו חדר מלא בלייזרים שצריך לנסות לעבור מבלי ליצור מגע וכל זאת במינימום זמן. מי אמר ג'ימס בונד או ג'ייסון בורן ולא קיבל?..




לכו לעשות קניות

גבר מודד בגדים בקניון
אין כמו לעשות שופינג

בימים קרים במיוחד אין כמו לעשות שופינג, האמת, גם כשלא קר אין כמו לצאת למסע שופינג.. בואו נודה באמת!

ברלין היא עיר נהדרת לקניות כי יש בה המון קניונים וסנטרים לערוך בהם שופינג. ביקיני ברלין הוא אחד המקוריים שיש בעיר, החנויות בו הן חנויות פופאפס, מה שאומר שהן מתחלפות ובכל שבוע ניתן למצוא משהו חדש בהן בנוסף, דרך החלונות הגדולים במתחם ניתן לראות את הקופים בגן החיות ממול ובקומה העשירית תוכלו להתפנק בקוקטייל משובח ולראות את הנוף הפנורמי שיש לברלין להציע. לרשימת המקומות השווים לערוך בהם קניות בברלין - לחצו כאן




לכו לרקוד עכשיו

נשים רוקדות במועדון
יצאנו לרקוד - אתם מצטרפים

הרבה לא יודעים אבל בברלין אפשר בהחלט לקום ב-09.00 בבוקר ביום ראשון ופשוט להחליט שבא לי להעביר את היום בריקודים וזה לגמרי סבבה ולא תאמינו, גם אפשרי. סצנת המועדונים של ברלין נפתחת ביום שישי ונמשכת עד יום שני. ברלין היא עיר שרוטטת וזזה ללא הפסקה בסופי השבוע שלה. אז לכו לרקוד עכשיו באחד המועדונים הכי מגניבים בעיר: קטר בלאו, ברגהיין, ווטרגייט, סיזיפוס, וילדן רינטה, טרזור ועוד...לרשימה המלאה לחצו כאן 




ברלין מתחת לאדמה

ירידה-לבונקר-בברלין
הצד של ברלין שעדיין לא הכרתם

יש חברה אחת בברלין שלה יש אישור לקחת אתכם למעברים התת-קרקעיים ההיסטוריים של העיר. Berliner Unterwelten תראה לכם את הבונקרים והמנהרות האינסופיות כשההיסטוריה נושפת בצווארכם. המשרדים שלהם ממוקמים במקלט לתקיפות אוויריות לשעבר ממלחמת העולם השניה. מי אמר בשגעת ולא קיבל?!


היכן: Brunnenstrasse 105, 13355 Berlin | כמה: 15€ | לפרטים נוספים




בולדרגרטן - BoulderGarten

אישה מטפסת על קיר טיפוס
בואו להיות נינג'ה ברלין הבא

הבולדרינג זה לא רק למקצוענים, אפילו מתחילים יכולים להנות כאן. במקום יש רמות שונות ואפשרויות אין סופיות. בואו להעמיד את הכוח שלכם למבחן על אחד מקירות הטיפוס הטובים באירופה ועל הדרך גם להיפתר מפחד הגבהים שלכם.


מתי: שני עד שישי בין 10.00-23.00 | שבת-ראשון בין 10.00-22.00 | כמה: מבוגר 10€, ילד 7€ | השכרת נעליים 2.50€

היכן: Thiemannstr.1, 12059 Berlin | לפרטים נוספים




אקווריום

ילד מסתכל באקווריום עם דגים אקזוטיים
לראות רטוב אבל להיות יבש

כרישים, תנינים, מדוזות ועוד המון דגים אקזוטיים מחכים לכם באקווריום של ברלין. זכוכיות הענק במקום יאפשרו לכם לטבול במעמקי העולם התת ימי ולצלול לעולם שכולו רטוב ועדיין להישאר יבשים לגמרי.


מתי: בכל יום בין השעות 09.00-18.00 | כמה: מבוגר 16€, ילד 8€ | היכן: Hardenbergplatz 8, 10623 | לפרטים נוספים




ארמון שרלוטנבורג

ארמון-שרלוטנבורג

לארמון שרלוטנבורג יש המון מה להציע מעבר ליופיו החיצוני. עזבו את זה שהוא הארמון הפרוסי הגדול ביותר בעולם, מבפנים הוא מלא בהיסטוריה ופאר אריסטוקרטי: עם זה בחדרים העצומים, הריהוט המוקפד והמדויק ועד אוספי האמנות המיוחדים שאצורים בו. אם תפסתם יום גשום בברלין, לא נורא, להיפך, קיבלתם הזדמנות נדירה לחזור אחורה בזמן ולהפוך לכמה שעות למלך ומלכה. Long live the King.


מתי: בכל יום מ-08.00 בבוקר ועד השקיעה | הכניסה ללא הדרכה - חינם. | הגעה: אוטובוסים 109 או M45


לסיכום חברים, ברלין זמינה לכם בכל יום כל השנה ובכל מזג אויר. אז להתראות בקרוב בברלין.


לטיולים ומסלולים בקרו באתר: https://www.amirinberlin.com/

עקבו אחרינו בפייסבוק: https://www.facebook.com/amirinberlin



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page